Waar kunnen wij mee helpen?
Heb jij al een leasefiets?
De 5 meestgestelde vragen
Je kunt op onze klantenportal inloggen via: mijn.leasegemak.nl.
Vul het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat (dit is het e-mailadres waarop je ook de maandelijkse facturen ontvangt).
Je ontvangt vervolgens op dat e-mailadres een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen.
Nee, als je bij ons een fiets leaset, dan wordt je niet bij het BKR gecheckt en je wordt ook niet door ons bij het BKR geregistreerd.
Om in aanmerking te komen voor het leasen van een fiets, dien je aan onderstaande criteria te voldoen:
- Je bent op het moment dat jouw aanvraag wordt beoordeeld, niet jonger dan 18 jaar.
- Je bent rekeninghouder bij een Nederlandse bank.
- Je staat ingeschreven in Nederland en je hebt ook de intentie om gedurende de gehele leaseperiode in Nederland te blijven wonen.
- Je staat niet geregistreerd in het curatele- en bewindregister.
- Je hebt nog geen andere leaseovereenkomst bij ons lopen.
- Je beschikt over een geldig legitimatiebewijs.
- Je beschikt over een geldige verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd (als je geen Nederlands staatsburger bent).
- Je voldoet aan de door ons gestelde criteria voor de kredietwaardigheidstoets die wij uitvoeren.
Een lease-aanvraag wordt meestal binnen 1 a 2 werkdagen door ons beoordeeld.
De levertijd van de fiets is afhankelijk van de beschikbaarheid van de door jou uitgezochte fiets. Helaas hebben wij geen inzicht in voorraden en levertijden.
Als je de levertijd van een fiets wilt weten vóórdat je een lease-aanvraag indient, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Als je niks doet, dan loopt de leaseovereenkomst ook na de minimale leaseperiode gewoon door. Je ontvangt dan automatisch 25% korting op de leaseprijs. Na de minimale leaseperiode is de overeenkomst op ieder gewenst moment opzegbaar, rekening houdend met 1 maand opzegtermijn.
Wil je je overeenkomst opzeggen? Dat kun je doen via mijn.leasegemak.nl. Je zal de fiets dan uiterlijk op de laatste dag van de leaseovereenkomst moeten inleveren.
Wil je de fiets van ons overnemen? Ook dat is een optie! Log in op mijn.leasegemak.nl voor een indicatie van de overnameprijs.
Uiteraard is het ook een mogelijkheid om weer een nieuwe fiets bij ons leasen.
Andere veelgestelde vragen
Je kunt op onze klantenportal inloggen via: mijn.leasegemak.nl.
Vul het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat (dit is het e-mailadres waarop je ook de maandelijkse facturen ontvangt).
Je ontvangt vervolgens op dat e-mailadres een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen.
Zodra je van ons een welkomstmail hebt ontvangen, is je account actief en kun je direct inloggen op mijn.leasegemak.nl. Je hoeft dus niet zelf een account aan te maken.
Heb je je leasefiets al in ontvangst genomen, maar heb je nog geen welkomstmail van ons ontvangen? Dan zal je nog heel even geduld moeten hebben totdat wij jouw contract hebben verwerkt.
Om in te loggen, heb je geen wachtwoord nodig.
Vul op mijn.leasegemak.nl het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat (dit is het e-mailadres waarop je ook de maandelijkse facturen ontvangt).
Je ontvangt vervolgens op dat e-mailadres een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen.
Dat is vervelend! Neem contact met ons op via telefoonnummer 085 800 22 44 of stuur een e-mail naar info@leasegemak.nl. Onze collega’s helpen je graag verder.
Voor iedere lichaamslengte zijn er meerdere maten die geschikt zijn. In de tabel hieronder, vind je hiervan een overzicht.
Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Jouw lengte | Framemaat (in cm) | Framemaat (in maten) |
---|---|---|
153 cm – 164 cm | 46 cm | S |
155 cm – 166 cm | 47 cm | S |
157 cm – 168 cm | 48 cm | S |
159 cm – 170 cm | 49 cm | S |
160 cm – 172 cm | 50 cm | M |
162 cm – 174 cm | 51 cm | M |
164 cm – 175 cm | 52 cm | M |
166 cm – 177 cm | 53 cm | M |
168 cm – 179 cm | 54 cm | M |
170 cm – 181 cm | 55 cm | L |
172 cm – 183 cm | 56 cm | L |
174 cm – 185 cm | 57 cm | L |
175 cm – 187 cm | 58 cm | L |
177 cm – 188 cm | 59 cm | L |
179 cm – 190 cm | 60 cm | XL |
181 cm – 192 cm | 61 cm | XL |
183 cm – 193 cm | 62 cm | XL |
185 cm – 194 cm | 63 cm | XL |
187 cm – 196 cm | 64 cm | XL |
188 cm – 200 cm | 65 cm | XXL |
190 cm – 201 cm | 66 cm | XXL |
De grootte van de accu, bepaalt hoever je met een volle accu kunt fietsen. Dit heet de actieradius) Hoe meer Wh, hoe groter de actieradius.
Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets of accu het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Accu | Lage ondersteuning (± 5 Wh per KM) | Gemiddelde ondersteuning (± 7 Wh per KM) | Hoge ondersteuning (± 8 Wh per KM) |
---|---|---|---|
300 Wh | ± 60 km | ± 42 km | ± 33 km |
400 Wh | ± 80 km | ± 57 km | ± 44 km |
500 Wh | ± 100 km | ± 71 km | ± 55 km |
600 Wh | ± 120 km | ± 85 km | ± 66 km |
700 Wh | ± 140 km | ± 100 km | ± 77 km |
Natuurlijk! Onze collega’s kunnen jou (tot een bepaalde hoogte) adviseren bij jouw fietskeuze.
Wil je meer advies dan onze collega’s jou kunnen bieden? Dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren welke fiets het beste bij jou past.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Uiteraard! Je kunt bij een van de 722 LeaseGemak-dealers langsgaan om diverse fietsen te bekijken en te proberen voordat je hiervoor een lease-aanvraag bij ons indient.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Nee. Als je de fiets in ontvangst hebt genomen, dan is jouw leaseovereenkomst ingegaan. Het is dan helaas niet meer mogelijk om de fiets nog om te ruilen. Het is daarom erg belangrijk dat je je goed informeert of laat informeren over jouw fietskeuze voordat je een lease-aanvraag indient.
Op bijna alle fietsen kan tegenwoordig een kinderzitje worden gemonteerd. Soms door middel van een opzetstuk en soms direct op de bagagedrager zelf. Dit is met name afhankelijk van het soort kinderzitje dat je hebt.
Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealer. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Nee, wij verleasen uitsluitend nieuwe fietsen. Wij willen er namelijk zeker van zijn, dat jij een fiets tot jouw beschikking krijgt waar niets aan mankeert en waar jij onbezorgd van kunt genieten.
Om in aanmerking te komen voor het leasen van een fiets, dien je aan onderstaande criteria te voldoen:
- Je bent op het moment dat jouw aanvraag wordt beoordeeld, niet jonger dan 18 jaar.
- Je bent rekeninghouder bij een Nederlandse bank.
- Je staat ingeschreven in Nederland en je hebt ook de intentie om gedurende de gehele leaseperiode in Nederland te blijven wonen.
- Je staat niet geregistreerd in het curatele- en bewindregister.
- Je hebt nog geen andere leaseovereenkomst bij ons lopen.
- Je beschikt over een geldig legitimatiebewijs.
- Je beschikt over een geldige verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd (als je geen Nederlands staatsburger bent).
- Je voldoet aan de door ons gestelde criteria voor de kredietwaardigheidstoets die wij uitvoeren.
Nee, als je bij ons een fiets leaset, dan wordt je niet bij het BKR gecheckt en je wordt ook niet door ons bij het BKR geregistreerd.
Als je een lease-aanvraag indient, moet je jezelf identiceren met iDIN. iDIN is een Nederlands online identificatiemiddel waarmee je, via jouw eigen beveiligde bankomgeving, kunt bevestigen wie je bent.
Daarnaast kan het zijn dat we, bij twijfel, vragen om informatie aan te leveren voor het uitvoeren van een inkomens- & lastentoets.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Een van onze criteria om bij ons een fiets te kunnen leasen is dat je in Nederland staat ingeschreven.
Dat je een uitkering hebt, hoeft niet te betekenen dat je geen fiets bij ons kunt leasen. Dien gerust een lease-aanvraag in. Uit onze acceptatietoets zal uiteindelijk blijken of het wel of niet mogelijk is om bij ons een fiets te leasen.
Uiteraard! Je kunt een aanvraag indienen via onze website of via een van de 722 LeaseGemak-dealers. Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Het indienen van een lease-aanvraag is geheel vrijblijven. Pas als je de leaseovereenkomst hebt ondertekend, is jouw aanvraag definitief.
Daarna gaan wij jouw lease-aanvraag beoordelen en zal de fiets door de dealer worden besteld als jouw aanvraag door ons wordt goedgekeurd.
Een lease-aanvraag wordt meestal binnen 1 a 2 werkdagen door ons beoordeeld.
De levertijd van de fiets is afhankelijk van de beschikbaarheid van de door jou uitgezochte fiets. Helaas hebben wij geen inzicht in voorraden en levertijden.
Als je de levertijd van een fiets wilt weten vóórdat je een lease-aanvraag indient, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Het thuis afleveren van de fiets, is geen onderdeel van de leaseovereenkomst, de dealer is dus niet verplicht om dit te doen. Uiteraard kun je altijd met de dealer overleggen of dit (eventueel tegen betaling) toch mogelijk is.
Je kunt bij ons één fiets per persoon leasen, het is dus niet mogelijk om nog een tweede te leasen. Als (bijvoorbeeld) jouw partner ook een fiets wil leasen, dan kan jouw partner een lease-aanvraag op zijn/haar eigen naam bij ons indienen.
Als jouw kind jonger is dan 18 jaar en wij het leasen van een tweede fiets op basis van onze acceptatietoets verantwoord achten, dan mag dat.
Wij hebben helaas geen inzicht in voorraden en levertijden.
Als je de levertijd van een fiets wilt weten vóórdat je een lease-aanvraag bij ons indient, dan raden wij je aan om contact op te nemen met een van de 722 LeaseGemak-dealers.
Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier.
Als je jouw leasefiets gaat ophalen moet je een geldig legitimatiebewijs en jouw ophaalcode meenemen. Zonder geldig legitimatiebewijs of de ophaalcode, mag de fiets niet door de dealer worden uitgeleverd.
Nee, een schadeverzekering zit bij al onze leaseovereenkomsten inbegrepen.
De voorwaarden van deze verzekering, kunnen wel per fiets/contract verschillen. Lees de polisvoorwaarden daarom altijd goed door!
Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.
Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn.
Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.
Ga naar jouw dealer. Zij zullen een inschatting maken van de reparatiekosten en hiervoor een claim indienen bij de verzekeraar.
Na goedkeuring door de verzekeraar zal de dealer je fiets zo snel mogelijk repareren. Het kan zijn dat er sprake is van een eigen risico.
Het is van belang dat je samen met de tegenpartij een Europees Schadeformulier invult. Deze kun je hier downloaden, maar je kunt het schadeformulier ook online invullen.
Ga vervolgens met het ingevulde schadeformulier naar jouw dealer. Zij zullen een inschatting maken van de reparatiekosten en hiervoor een claim indienen bij de verzekeraar.
Na goedkeuring door de verzekeraar zal de dealer je fiets zo snel mogelijk repareren. Het kan zijn dat er sprake is van een eigen risico.
Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is.
De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.
Nee, dat hoeft niet! Een diefstalverzekering zit bij al onze leaseovereenkomsten inbegrepen.
De voorwaarden van deze verzekering, kunnen wel per fiets/contract verschillen. Lees de polisvoorwaarden daarom altijd goed door!
Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.
Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn.
Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.
Wat ontzettend vervelend! Doe uiterlijk binnen 5 dagen aangifte van de diefstal bij de politie.
Zodra je het proces verbaal/de aangifte van de politie hebt ontvangen kun je via Mijn LeaseGemak melding maken van de diefstal. We zullen je ook vragen om foto’s toe te voegen van alle fietssleutels, bewaar deze dus goed!
Zodra de verzekeraar de diefstalclaim heeft beoordeeld, nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling.
Wat ontzettend vervelend! Doe uiterlijk binnen 5 dagen aangifte van de diefstal bij de politie.
Zodra je het proces verbaal/de aangifte van de politie hebt ontvangen ga je daarmee naar jouw dealer. De dealer zal de claim indienen bij de verzekeraar.
Zodra de verzekeraar de diefstalclaim heeft beoordeeld, neemt jouw dealer contact met je op over de verdere afhandeling. Er is mogelijk sprake van een eigen risico.
Accessoires die jij zelf hebt gekocht/aangebracht, vallen helaas niet onder de diefstalverzekering die bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen. Wij verzekeren uitsluitend de fiets die je bij ons leaset.
Zijn de accessoires bij jou thuis gestolen? Dan valt het mogelijk onder jouw eigen inboedelverzekering.
Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is.
De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.
In de meeste gevallen zit pechhulpservice inbegrepen in de leaseovereenkomst. Of pechhulpserice ook bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, staat in jouw leaseovereenkomst.
Je kunt dit ook terugvinden in Mijn LeaseGemak.
In de meeste gevallen is er geen sprake van een eigen risico wanneer je gebruik maakt van de pechhulpservice.
Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn.
Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.
Als er pechhulpservice bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan kun je 24 uur per dag en in héél Europa contact met de pechhulpservice opnemen wanneer de fiets als gevolg van pech, diefstal of een verkeersongeval niet meer bereden kan worden. Je kunt de pechhulpservice bereiken via het volgende telefoonnummer: +31 88 8778044
De alarmcentrale zal jou vragen naar het polisnummer van de verzekering die bij de leaseovereenkomst zit inbegrepen. Zorg dus dat je deze bij de hand hebt!
Of er pechhulpservice bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen en wat jouw polisnummer is, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak.
Nee, de pechhulpservice repareert jouw leasefiets niet. De hulpverlening zorgt ervoor dat jij, samen met jouw leasefiets, veilig worden teruggebracht naar je huis/startpunt.
Ja, je kunt ook in het buitenland contact opnemen met de pechhulpservice. In het buitenland bel je hiervoor met telefoonnummer: <a href=”tel:+31888778044″>0031 888778044</a>.
De alarmcentrale zal jou vragen naar het polisnummer van de verzekering die bij de leaseovereenkomst zit inbegrepen. Zorg dus dat je deze bij de hand hebt!
Wat jouw polisnummer is en welke polisvoorwaarden er op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak.
In welke landen je allemaal gebruik kunt maken van de pechhulpservice, kun je vinden in de polisvoorwaarden. De polisvoorwaarden vind je hier.
In onderstaande gevallen kun je géén gebruik maken van de pechhulpservice:
- Binnen 1 kilometer van je huis/startpunt.
- Als je accu leeg is.
- Als je je buiten het dekkingsgebied bevindt.
Deze kun je vinden in Mijn LeaseGemak. Klik in het menu aan de linkerkant op Contract. Onder het kopje Verzekering vind je jouw polisnummer.
Als er ook om een postcode en huisnummer wordt gevraagd, dan moet je de postcode en het huisnummer van LeaseGemak doorgeven.
- Onze postcode is: 8331 HB
- Ons huisnummer is: 39
Hoeveel servicebeurten er bij jouw leaseovereenkomst zitten inbegrepen, staat op jouw leaseovereenkomst.
Je kunt dit ook terugvinden in de klantenportal. Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.
De dealer die jouw leasefiets heeft geleverd, levert ook alle service en onderhoud die bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen.
Tijdens een servicebeurt worden tenminste de volgende werkzaamheden door de dealer uitgevoerd:
- De werking van de remmen wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- De werking van de versnellingen wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- De werking van de verlichting wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- Alle bouten en moeren worden nagelopen om lostrillen te voorkomen.
- De kabels worden gecontroleerd op spanning en afstelling om de juiste werking te garanderen.
- De ketting wordt gecontroleerd op spanning en afstelling om de juiste werking te garanderen.
- De banden worden op de juiste spanning gebracht.
- De spaken in de wielen worden weer op de juiste spanning gebracht om eventuele slagen in het wiel te corrigeren.
- Speling op het balhoofd wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- Speling op de trapas wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- Speling op de wiellagers wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
- De software wordt ge-updatet.
Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is.
De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.
Voor de servicebeurten die bij jouw leaseovereenkomst zitten inbegrepen hoef jij niet te betalen. Als je vaker een servicebeurt wilt laten uitvoeren dan dat er bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan komen die kosten wel voor jouw eigen rekening.
Afhankelijk van het door jou gekozen servicepakket kunnen er ook kosten door de dealer aan jou in rekening worden gebracht door de dealer voor het vervangen van slijtageonderdelen of andere uitgevoerde reparaties.
Wanneer je hebt gekozen voor het standaard servicepakket, dan zitten kosten voor het uitvoeren van reparaties en het vervangen van slijtageonderdelen, niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen. Deze kosten komen dus voor jouw eigen rekening.
Nee, dit is helaas niet mogelijk.
Nee, dit maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.
Klik in het menu aan de linkerkant op Rekeningnummer wijzigen en volg de benodigde stappen.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.
Klik in het menu aan de linkerkant op Adres wijzigen en volg de benodigde stappen.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.
Klik in het menu aan de linkerkant op E-mailadres wijzigen en volg de benodigde stappen.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.
Klik in het menu aan de linkerkant op Telefoonnummer wijzigen en volg de benodigde stappen.
Wij factureren en incasseren de leasetermijnen vooraf, door middel van automatische incasso.
Doordat we vooraf factureren, zal de eerste factuur iets hoger zijn. Daarna zullen wij overeengekomen leaseprijs altijd rond de 30e van de maand van jouw rekening afschrijven door middel van automatische incasso. Als de 30e van de maand in een weekend of op een feestdag valt dan zal de incasso 1 of 2 dagen eerder/later plaatsvinden.
De maandelijkse leasetermijn worden altijd op/rond de 30e van de maand geïncasseerd, tenzij dit in het weekend of op een feestdag valt. In dat geval vindt de automatische incasso 1 of 2 dagen eerder/later plaats.
Nee, het is helaas niet mogelijk om de incassodatum aan te passen. Wel kun je bij ons informeren of het mogelijk is om de betalingsconditie om te zetten naar handmatige betaling in plaats van automatische incasso.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl
In het menu aan de linkerkant vind je een betaallink waarmee je de betaling direct via iDeal kunt voldoen.
Lukt het niet om de betaling in 1x te voldoen? Stuur dan een e-mail naar info@leasegemak.nl en doe een voorstel voor een betalingsregeling.
Nee, het is helaas niet (meer) mogelijk om een aanbetaling te doen.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl
In het menu aan de linkerkant vind je een betaallink waarmee je de betaling direct via iDeal kunt voldoen.
Nee, wij brengen geen borg in rekening.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl
Klik in het menu aan de linkerkant op Rekeningnummer wijzigen en volg de benodigde stappen.
Als je niks doet, dan loopt de leaseovereenkomst ook na de minimale leaseperiode gewoon door. Je ontvangt dan automatisch 25% korting op de leaseprijs. Na de minimale leaseperiode is de overeenkomst op ieder gewenst moment opzegbaar, rekening houdend met 1 maand opzegtermijn.
Wil je je overeenkomst opzeggen? Dat kun je doen via mijn.leasegemak.nl. Je zal de fiets dan uiterlijk op de laatste dag van de leaseovereenkomst moeten inleveren.
Wil je de fiets van ons overnemen? Ook dat is een optie! Log in op mijn.leasegemak.nl voor een indicatie van de overnameprijs.
Uiteraard is het ook een mogelijkheid om weer een nieuwe fiets bij ons leasen.
Nee, zolang je niet opzegt, loopt de leaseovereenkomst gewoon door. Je ontvangt na de minimale leaseperiode automatisch 25% korting op de leaseprijs.
Na de minimale leaseperiode is het contract op ieder gewenst moment opzegbaar, rekening houdend met 1 maand opzegtermijn (gerekend vanaf de laatste dag van de maand waarin je opzegt).
Dat gebeurt automatisch. Zolang je niet opzegt, loopt de leaseovereenkomst gewoon door. Daarnaast ontvangt na de minimale leaseperiode, automatisch 25% korting op de leaseprijs.
Na de minimale leaseperiode is het contract op ieder gewenst moment opzegbaar, rekening houdend met 1 maand opzegtermijn (gerekend vanaf de laatste dag van de maand waarin je opzegt).
Heb je geen interesse om de fiets van ons over te nemen? Dan vragen we je om de fiets schoon, netjes en inclusief alle toebehoren, uiterlijk op de laatste dag van jouw leaseovereenkomst in te leveren bij de dealer.
Verstrek op het moment dat je de fiets bij de dealer inlevert de inlevercode aan de dealer, zodat hij de inlevering kan bevestigen.
Daar mogen we helaas geen (contractuele) afspraken met je over maken. Daarnaast is de restwaarde van een aantal zaken afhankelijk. Log in op mijn.leasegemak.nl voor een indicatie van de overnameprijs.
Let op, hier kunnen geen rechten aan worden ontleent.
Dit is mogelijk, maar dat is helaas niet kosteloos. Je kunt hiervoor een voorstel opvragen via mijn.leasegemak.nl.
Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl
Klik in het menu aan de linkerkant op Contract opzeggen om jouw leaseovereenkomst op te zeggen.
Als er een diefstalverzekering bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan staat in de polisvoorwaarden omschreven of het gebruik van een tweede slot verplicht is.
Als het gebruik van een tweede slot verplicht is, dan zal deze kosteloos bij de leasefiets worden geleverd.
Als er een diefstalverzekering bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan staat in de polisvoorwaarden omschreven of het gebruik van een tweede slot verplicht is.
Als het gebruik van een GPS-systeem verplicht is, dan kan de GPS-module in de leaseovereenkomst worden opgenomen.
In veel gevallen moet er een abonnement worden afgesloten om te kunnen zien waar de fiets zich bevindt. De eventuele kosten hiervan, zitten (o.a. in verband met privacy) niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen en komen voor jouw eigen rekening.
In veel gevallen moet er een abonnement worden afgesloten om te kunnen zien waar de fiets zich bevindt. De eventuele kosten hiervan, zitten (o.a. in verband met privacy) niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen en komen voor jouw eigen rekening.
Nee, het is helaas niet (meer) mogelijk om een fiets in te ruilen.
Als je tijdens de leaseperiode komt te overlijden, dan kunnen jouw nabestaanden de leaseovereenkomst geheel kosteloos beëindigen.
Nee, dat is helaas niet mogelijk. Eén van onze criteria om een fiets te kunnen leasen is dat je in Nederland ingeschreven/woonachtig bent.
Als je gedurende de leaseperiode besluit om naar het buitenland te verhuizen, dan zal je de leaseovereenkomst vroegtijdig moeten beëindigen.
Uiteraard! Een (lease)fiets is bedoeld om van te kunnen genieten, dus ook op vakantie!
In de polisvoorwaarden van de verzekering kun je vinden, in welke landen je wel en niet gedekt bent.
Ja, dat mag. Jij blijft echter wel eindverantwoordelijk voor de fiets.
Nee, wij verleasen uitsluitend de fiets. Eventuele accessoires kunnen niet in de leaseovereenkomst worden opgenomen.
Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?
Onze collega's helpen je graag verder!