Home / Klantenservice / Werknemer
Ik ben werknemer

Waar kunnen wij mee helpen?

Zoeken…
    Geen items gevonden

Heb jij al een leasefiets?

Klik hier om in te loggen

De meestgestelde vraag

Hoe log ik in op de werknemersportal?

Je kunt op onze werknemersportal inloggen via: mijn.leasegemak.nl

Vul het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat. Je ontvangt op dat e-mailadres vervolgens een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen. 

Andere veelgestelde vragen

Inloggen
Hoe log ik in op de werknemersportal?

Je kunt op onze werknemersportal inloggen via: mijn.leasegemak.nl

Vul het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat. Je ontvangt op dat e-mailadres vervolgens een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen. 

Heb ik al een account?

Zodra je van ons een welkomstmail hebt ontvangen, is je account actief en kun je direct inloggen op mijn.leasegemak.nl. Je hoeft dus niet zelf een account aan te maken. 

Heb je je leasefiets al in ontvangst genomen, maar heb je nog geen welkomstmail van ons ontvangen? Dan zal je nog heel even geduld moeten hebben totdat wij jouw contract hebben verwerkt. 

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, wat nu?

Om in te loggen, heb je geen wachtwoord nodig. 

Vul op mijn.leasegemak.nl het e-mailadres in dat bij ons geregistreerd staat. Je ontvangt vervolgens op dat e-mailadres  een toegangscode waarmee je direct kunt inloggen. 

Het lukt mij niet om in te loggen, wat nu?

Dat is vervelend! Neem contact met ons op via telefoonnummer 085 800 22 44 of stuur een e-mail naar info@leasegemak.nl. Onze collega’s helpen je graag verder.

Fietskeuze
Hoe kies ik de juiste framemaat?

Voor iedere lichaamslengte zijn er meerdere maten die geschikt zijn. In de tabel hieronder, vind je hiervan een overzicht. 

Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen. 

Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier

 

Jouw lengte

Framemaat

(in cm)

Framemaat

(in maten)

153 cm – 164 cm46 cmS
155 cm – 166 cm47 cmS
157 cm – 168 cm48 cmS
159 cm – 170 cm49 cmS
160 cm – 172 cm50 cmM
162 cm – 174 cm51 cmM
164 cm – 175 cm52 cmM
166 cm – 177 cm53 cmM
168 cm – 179 cm54 cmM
170 cm – 181 cm55 cmL
172 cm – 183 cm56 cmL
174 cm – 185 cm57 cmL
175 cm – 187 cm58 cmL
177 cm – 188 cm59 cmL
179 cm – 190 cm60 cmXL
181 cm – 192 cm61 cmXL
183 cm – 193 cm62 cmXL
185 cm – 194 cm63 cmXL
187 cm – 196 cm64 cmXL
188 cm – 200 cm65 cmXXL
190 cm – 201 cm66 cmXXL

 

Hoe kies ik de juiste accu?

De grootte van de accu, bepaalt hoever je met een volle accu kunt fietsen. Dit heet de actieradius) Hoe meer Wh, hoe groter de actieradius. 

Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets of accu het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen. 

Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier

Accu

Lage ondersteuning

(± 5 Wh per KM)

Gemiddelde ondersteuning

(± 7 Wh per KM)

Hoge ondersteuning

(± 8 Wh per KM)

300 Wh± 60 km± 42 km± 33 km
400 Wh± 80 km± 57 km± 44 km
500 Wh± 100 km± 71 km± 55 km
600 Wh± 120 km± 85 km± 66 km
700 Wh± 140 km± 100 km± 77 km

 

 

Kan ik advies krijgen over mijn fietskeuze?

Natuurlijk! Onze collega’s kunnen jou (tot een bepaalde hoogte) adviseren bij jouw fietskeuze. 

Wil je meer advies dan onze collega’s jou kunnen bieden? Dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealers. Zij kunnen je het best adviseren welke fiets het beste bij jou past.

Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier

Kan ik een fiets bekijken/proberen voordat ik een lease-aanvraag indien?

Uiteraard! Je kunt bij een van de 722 LeaseGemak-dealers langsgaan om diverse fietsen te bekijken en te proberen voordat je hiervoor een lease-aanvraag bij ons indient. 

Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier

Kan ik de fiets nog omruilen als deze niet bevalt?

Nee. Als je de fiets in ontvangst hebt genomen, dan is jouw leaseovereenkomst ingegaan. Het is dan helaas niet meer mogelijk om de fiets nog om te ruilen. Het is daarom erg belangrijk dat je je goed informeert of laat informeren over jouw fietskeuze voordat je een lease-aanvraag indient. 

Op welke fietsen kan een kinderzitje?

Op bijna alle fietsen kan tegenwoordig een kinderzitje worden gemonteerd. Soms door middel van een opzetstuk en soms direct op de bagagedrager zelf. Dit is met name afhankelijk van het soort kinderzitje dat je hebt.

Als je uitgebreider geadviseerd wilt worden over welke fiets het beste bij jou past, dan raden wij je aan om langs te gaan bij een van de 722 LeaseGemak-dealer. Zij kunnen je het best adviseren over de mogelijkheden op het gebied van fietsen. 

Waar voor jou de dichtstbijzijnde LeaseGemak-dealer zit, vind je hier

Kan ik ook een tweedehands fiets leasen?

Nee, wij verleasen uitsluitend nieuwe fietsen. Wij willen er namelijk zeker van zijn, dat jij een fiets tot jouw beschikking krijgt waar niets aan mankeert en waar jij onbezorgd van kunt genieten. 

Waarom kan ik sommige fietsen niet selecteren?

Jouw werkgever bepaalt welke type fietsen er binnen jullie leasefietsregeling vallen. De regels die voor jou gelden, zijn gekoppeld aan je bestelcode. 

Neem bij eventuele vragen daarover dan ook contact op met je werkgever.

Hoe kan ik zien welke fietsen binnen de lease-regels van mijn werkgever vallen?

Voer op deze pagina jouw bestelcode. Alle fietsen die overblijven na het toepassen van de bestelcode, kunnen door jou worden geleaset. 

Acceptatie
Word ik bij het BKR gecheckt of geregistreerd?

Nee, als je bij ons een fiets leaset, dan wordt je niet bij het BKR gecheckt en je wordt ook niet door ons bij het BKR geregistreerd. 

Bestellen & levering
Waar moet ik aan denken wanneer ik mijn leasefiets ga ophalen?

Als je jouw leasefiets gaat ophalen moet je een geldig legitimatiebewijs en jouw ophaalcode meenemen. Zonder geldig legitimatiebewijs of de ophaalcode, mag de fiets niet door de dealer worden uitgeleverd. 

Hoe vraag ik leasefiets aan?

Informeer bij jouw werkgever naar de aanmeldlink. Via deze link kun jij je bij je werkgever een verzoek indienen om fiscaal voordelig een fiets te leasen.

Na akkoord door je werkgever ontvang je van ons een bestelcode. Met deze bestelcode kun je via onze website of via een van de 722 LeaseGemak-dealers een leasefiets uitzoeken. 

Zodra je dit hebt gedaan, ontvang jij een gebruikersovereenkomst. Na ondertekening hiervan, wordt de fies door de dealer besteld.

De dealer neemt vervolgens contact met jou zodra de fiets voor je klaar staat. Om je fiets in ontvangst te kunnen nemen is het van belang dat je de door ons toegestuurde ophaalcode en een geldig legitimatiebewijs meeneemt. 

Schade
Moet ik zelf een schadeverzekering afsluiten?

Nee, een schadeverzekering zit bij al onze leaseovereenkomsten inbegrepen. 

De voorwaarden van deze verzekering, kunnen wel per fiets/contract verschillen. Lees de polisvoorwaarden daarom altijd goed door!

Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier

Is er sprake van een eigen risico bij schade?

Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn. 

Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.

Ik heb schade aan mijn leasefiets, wat moet ik doen?

Ga naar jouw dealer. Zij zullen een inschatting maken van de reparatiekosten en hiervoor een claim indienen bij de verzekeraar.

Na goedkeuring door de verzekeraar zal de dealer je fiets zo snel mogelijk repareren. Het kan zijn dat er sprake is van een eigen risico.

Ik heb schade aan mijn leasefiets door toedoen van een ander, wat moet ik doen?

Het is van belang dat je samen met de tegenpartij een Europees Schadeformulier invult. Deze kun je hier downloaden, maar je kunt het schadeformulier ook online invullen.

Ga vervolgens met het ingevulde schadeformulier naar jouw dealer. Zij zullen een inschatting maken van de reparatiekosten en hiervoor een claim indienen bij de verzekeraar.

Na goedkeuring door de verzekeraar zal de dealer je fiets zo snel mogelijk repareren. Het kan zijn dat er sprake is van een eigen risico.

Heb ik recht op een leenfiets?

Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is. 

De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.

Diefstal
Moet ik zelf een diefstalverzekering afsluiten?

Nee, dat hoeft niet! Een diefstalverzekering zit bij al onze leaseovereenkomsten inbegrepen. 

De voorwaarden van deze verzekering, kunnen wel per fiets/contract verschillen. Lees de polisvoorwaarden daarom altijd goed door!

Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier

Is er sprake van een eigen risico bij diefstal?

Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn. 

Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier.

Mijn leasefiets is gestolen, wat moet ik doen?

Wat ontzettend vervelend! Doe uiterlijk binnen 5 dagen aangifte van de diefstal bij de politie. 

Zodra je het proces verbaal/de aangifte van de politie hebt ontvangen kun je via Mijn LeaseGemak melding maken van de diefstal. We zullen je ook vragen om foto’s toe te voegen van alle fietssleutels, bewaar deze dus goed!

Zodra de verzekeraar de diefstalclaim heeft beoordeeld, nemen wij contact met je op over de verdere afhandeling.

Mijn accu is gestolen, wat moet ik doen?

Wat ontzettend vervelend! Doe uiterlijk binnen 5 dagen aangifte van de diefstal bij de politie. 

Zodra je het proces verbaal/de aangifte van de politie hebt ontvangen ga je daarmee naar jouw dealer. De dealer zal de claim indienen bij de verzekeraar. 

Zodra de verzekeraar de diefstalclaim heeft beoordeeld, neemt jouw dealer contact met je op over de verdere afhandeling. Er is mogelijk sprake van een eigen risico. 

Er zijn accessoires van mijn leasefiets gestolen, wat moet ik doen?

Accessoires die jij zelf hebt gekocht/aangebracht, vallen helaas niet onder de diefstalverzekering die bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen. Wij verzekeren uitsluitend de fiets die je bij ons leaset. 

Zijn de accessoires bij jou thuis gestolen? Dan valt het mogelijk onder jouw eigen inboedelverzekering. 

Heb ik recht op een leenfiets?

Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is. 

De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.

Pechhulp
Moet ik zelf pechhulpservice regelen?

In de meeste gevallen zit pechhulpservice inbegrepen in de leaseovereenkomst. Of pechhulpserice ook bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, staat in jouw leaseovereenkomst. 

Je kunt dit ook terugvinden in Mijn LeaseGemak.

Is er sprake van een eigen risico bij pechhulp?

In de meeste gevallen is er geen sprake van een eigen risico wanneer je gebruik maakt van de pechhulpservice. 

Of er bij jouw leaseovereenkomst sprake is van een eigen risico, staat in de polisvoorwaarden die op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn. 

Welke polisvoorwaarden op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak. De polisvoorwaarden vind je hier

Ik sta met pech onderweg, wat kan ik doen?

Als er pechhulpservice bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan kun je 24 uur per dag en in héél Europa contact met de pechhulpservice opnemen wanneer de fiets als gevolg van pech, diefstal of een verkeersongeval niet meer bereden kan worden. Je kunt de pechhulpservice bereiken via het volgende telefoonnummer: +31 88 8778044

 

De alarmcentrale zal jou vragen naar het polisnummer van de verzekering die bij de leaseovereenkomst zit inbegrepen. Zorg dus dat je deze bij de hand hebt!

Of er pechhulpservice bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen en wat jouw polisnummer is, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak.

Repareert de pechhulpservice mijn fiets direct?

Nee, de pechhulpservice repareert jouw leasefiets niet. De hulpverlening zorgt ervoor dat jij, samen met jouw leasefiets, veilig worden teruggebracht naar je huis/startpunt.

Word ik ook geholpen als ik in het buitenland ben?

Ja, je kunt ook in het buitenland contact opnemen met de pechhulpservice. In het buitenland bel je hiervoor met telefoonnummer: <a href=”tel:+31888778044″>0031 888778044</a>.

De alarmcentrale zal jou vragen naar het polisnummer van de verzekering die bij de leaseovereenkomst zit inbegrepen. Zorg dus dat je deze bij de hand hebt!

Wat jouw polisnummer is en welke polisvoorwaarden er op jouw leaseovereenkomst van toepassing zijn, kun je terugvinden in Mijn LeaseGemak

In welke landen je allemaal gebruik kunt maken van de pechhulpservice, kun je vinden in de polisvoorwaarden. De polisvoorwaarden vind je hier

Wanneer kan ik de pechhulpservice niet gebruiken?

In onderstaande gevallen kun je géén gebruik maken van de pechhulpservice: 

  • Binnen 1 kilometer van je huis/startpunt.
  • Als je accu leeg is.
  • Als je je buiten het dekkingsgebied bevindt.
De pechhulpservice vraagt om een polisnummer, waar vind ik deze?

Deze kun je vinden in Mijn LeaseGemak. Klik in het menu aan de linkerkant op Contract. Onder het kopje Verzekering vind je jouw polisnummer. 

Als er ook om een postcode en huisnummer wordt gevraagd, dan moet je de postcode en het huisnummer van LeaseGemak doorgeven. 

  • Onze postcode is: 8331 HB
  • Ons huisnummer is: 39
Service & onderhoud
Waar kan ik terecht voor service & onderhoud aan mijn fiets?

De dealer die jouw leasefiets heeft geleverd, levert ook alle service en onderhoud die bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen. 

Wat wordt er gedaan tijdens een servicebeurt?

Tijdens een servicebeurt worden tenminste de volgende werkzaamheden door de dealer uitgevoerd:

  • De werking van de remmen wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • De werking van de versnellingen wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • De werking van de verlichting wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • Alle bouten en moeren worden nagelopen om lostrillen te voorkomen.
  • De kabels worden gecontroleerd op spanning en afstelling om de juiste werking te garanderen.
  • De ketting wordt gecontroleerd op spanning en afstelling om de juiste werking te garanderen.
  • De banden worden op de juiste spanning gebracht.
  • De spaken in de wielen worden weer op de juiste spanning gebracht om eventuele slagen in het wiel te corrigeren.
  • Speling op het balhoofd wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • Speling op de trapas wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • Speling op de wiellagers wordt gecontroleerd en indien nodig afgesteld.
  • De software wordt ge-updatet.
Heb ik recht op een leenfiets?

Nee, een leenfiets maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst. Uiteraard kun je de dealer wel vragen of er een leenfiets voor je beschikbaar is. 

De dealer is niet verplicht om deze ter beschikking te stellen en eventuele kosten hiervan, zijn voor jouw eigen rekening.

Moet ik betalen voor het laten uitvoeren van een servicebeurt?

Voor de servicebeurten die bij jouw leaseovereenkomst zitten inbegrepen hoef jij niet te betalen. Als je vaker een servicebeurt wilt laten uitvoeren dan dat er bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan komen die kosten wel voor jouw eigen rekening. 

Afhankelijk van het door jou gekozen servicepakket kunnen er ook kosten door de dealer aan jou in rekening worden gebracht door de dealer voor het vervangen van slijtageonderdelen of andere uitgevoerde reparaties.

Waarom moet ik betalen voor het repareren en/of vervangen van onderdelen?

Wanneer je hebt gekozen voor het standaard servicepakket, dan zitten kosten voor het uitvoeren van reparaties en het vervangen van slijtageonderdelen, niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen. Deze kosten komen dus voor jouw eigen rekening. 

Kan ik tijdens de leaseperiode mijn servicepakket nog wijzigen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.

Komt de dealer de fiets bij mij thuis of op het werk ophalen voor een onderhoudsbeurt?

Nee, dit maakt geen onderdeel uit van de leaseovereenkomst.

Wijziging doorgeven
Ik ben verhuisd, hoe kan ik dit doorgeven?

Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.

Klik in het menu aan de linkerkant op Adres wijzigen en volg de benodigde stappen. 

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe kan ik dit doorgeven?

Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.

Klik in het menu aan de linkerkant op E-mailadres wijzigen en volg de benodigde stappen. 

Ik heb een nieuw telefoonnummer, hoe kan ik dit doorgeven?

Log in op onze klantenportal via: mijn.leasegemak.nl.

Klik in het menu aan de linkerkant op Telefoonnummer wijzigen en volg de benodigde stappen. 

Financieel
De 7% bijtelling op een leasefiets. Hoe werkt dat precies?

Het percentage waarover de bijtelling wordt berekend is voor een leasefiets vastgesteld op 7% over de adviesverkoopprijs van de fiets. Deze bijtelling wordt altijd wordt toegepast aangezien lease wordt gezien als een vorm van inkomen en moet daardoor als zodanig belast worden. 

 

De werkgever telt 7% van de adviesverkoopprijs van je leasefiets bij het brutosalaris op waar de werknemer vervolgens loonheffing over betaalt. Wat dit exacte bedrag is is afhankelijk van de prijs van de leasefiets maar deze zal altijd terug kunnen vinden op de loonstrook.  

 

Uitgaande van een fiets ter waarde van € 2.000,- bedraagt de bijtelling € 140,- bruto per jaar. De belasting die daarover berekend wordt bedraagt € 52,29 per jaar. Dus netto kosten per maand zijn € 4,36. 

Hoe bereken ik het verschil in woon-werkverkeervergoeding wanneer ik gebruik maak van een leasefiets?

Stel je woont 15 km van je werk, ontvangt de standaard kilometervergoeding van € 0,21 en werkt 5 dagen per week. Per maand ontvang je € 112,35 aan vergoeding woon-werkverkeer. Indien je 1 dag per week gebruik gaat maken van je leasefiets betekent dat €112,35 / 5 dagen = 22,47 per dag minder vergoeding. Je maandelijkse vergoeding wordt in dat geval € 89,88 (€ 112,35 – € 22,47). 

Is het leasen van een fiets van invloed op de hoogte van mijn hypotheekaanvraag?

Doordat je voor een periode van 36 maanden akkoord gaat met een tijdelijke verlaging van je brutoloon kan de leasefiets van invloed zijn op de hoogte van je hypotheekaanvraag. 

De leaseprijs in de gebruikersovereenkomst toont een ander bedrag dan in de calculator, hoe kan dat?

In de gebruikersovereenkomst gaan we altijd uit van de maandelijkse leaseprijs van de fiets. Hierin wordt geen rekening gehouden met een eventuele bijdrage van je werkgever en heeft er geen verrekening plaatsgevonden met je salaris. De calculator toont namelijk altijd het nettobedrag wat je maandelijks betaalt voor je fiets.

Is het leasen van een fiets van invloed op de hoogte van mijn pensioen en/of vakantiegeld?

Dit is afhankelijk van de afspraken die je hierover met je werkgever maakt en op de manier waarop de fiets van de zaak door je werkgever wordt aangeboden. Vraag daarom je werkgever naar de voorwaarden. 

Wat houdt het bruto-netto voordeel in?

Het bruto-netto voordeel houdt in dat de je je eigen bijdrage in de maandelijkse leaseprijs betaalt van je bruto salaris. Doordat vervolgens de belastingen pas hierover worden berekend betaal je netto dus minder voor je fiets.

Overig
Ben ik verplicht een tweede slot te gebruiken?

Als er een diefstalverzekering bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan staat in de polisvoorwaarden omschreven of het gebruik van een tweede slot verplicht is.

Als het gebruik van een tweede slot verplicht is, dan zal deze kosteloos bij de leasefiets worden geleverd. 

Is een GPS-systeem verplicht?

Als er een diefstalverzekering bij jouw leaseovereenkomst zit inbegrepen, dan staat in de polisvoorwaarden omschreven of het gebruik van een tweede slot verplicht is.

Als het gebruik van een GPS-systeem verplicht is, dan kan de GPS-module in de leaseovereenkomst worden opgenomen.

In veel gevallen moet er een abonnement worden afgesloten om te kunnen zien waar de fiets zich bevindt. De eventuele kosten hiervan, zitten (o.a. in verband met privacy) niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen en komen voor jouw eigen rekening. 

Wie betaalt de (eventuele) abonnementskosten van een GPS-systeem?

In veel gevallen moet er een abonnement worden afgesloten om te kunnen zien waar de fiets zich bevindt. De eventuele kosten hiervan, zitten (o.a. in verband met privacy) niet bij de leaseovereenkomst inbegrepen en komen voor jouw eigen rekening. 

Mag ik de fiets meenemen als ik naar het buitenland op vakantie ga?

Uiteraard! Een (lease)fiets is bedoeld om van te kunnen genieten, dus ook op vakantie!

In de polisvoorwaarden van de verzekering kun je vinden, in welke landen je wel en niet gedekt bent. 

Mogen anderen op mijn fiets fietsen?

Ja, dat mag. Jij blijft echter wel eindverantwoordelijk voor de fiets. 

Is het mogelijk om accessoires op te nemen in de leaseprijs?

Nee, wij verleasen uitsluitend de fiets. Eventuele accessoires kunnen niet in de leaseovereenkomst worden opgenomen. 

Staat het antwoord op jouw vraag er niet tussen?

Onze collega's helpen je graag verder!

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.