Wat moet ik doen bij de inlevering/inname van een leasefiets?

Als de klant de leaseovereenkomst heeft opgezegd en de klant geen gebruik wenst te maken van de koopoptie, dan ontvangt u 10 dagen voor de einddatum van de leaseovereenkomst, een e-mail van ons. In deze e-mail staat exact uitgelegd welke stappen u moet doorlopen om een leasefiets in te nemen.

Stap 1. Print het inleverbewijs uit dat u in de bijlage van onze e-mail vindt. Klik hier om een inleverbewijs te downloaden.
Stap 2. Controleer of het (afneembare) display, de oplader en de reservesleutels zijn ingeleverd en noteer dit op het inleverbewijs.
Stap 3. Controleer of de accu, de oplader en de ondersteuning naar behoren werken en noteer dit op het inleverbewijs.
Stap 4. Vul het inleverbewijs volledig in, onderteken deze en geef een kopie hiervan aan de klant mee.
Stap 5. Verstuur een scan/foto van het inleverbewijs naar info@leasegemak.nl.
Stap 6. Geef (bij voorkeur in de e-mail van stap 5) aan of uw de ingeleverde fiets van ons over wilt nemen of niet.

Indien u heeft aangegeven de fiets over te willen nemen, dan ontvangt u van ons een overnamefactuur. Na betaling hiervan is de fiets uw eigendom.

Indien u heeft aangegeven de fiets niet over te willen nemen, dan zullen wij de fiets z.s.m. bij u laten ophalen door onze koeriersdienst. U ontvangt in dat geval per e-mail een verzendlabel van ons. Wij willen u vriendelijk verzoeken om de pedalen te demonteren, het stuur een kwartslag te draaien en het verzendlabel op de fiets te plakken. Het verpakken van de fiets in karton is niet verplicht, maar wordt wel zeer op prijs gesteld!